TARIFES A COMUNITATS

  • Finques urbanes 6€ per departament i mes
  • Preu mínim anual per finques 800€
  • Aparcaments de vehicles (1,5 € per plaça i mes)
  • Preu mínim per aparcament 700€
  • Suplements: 7€ per departament i any amb mínim de 45€ per finca i any.

SERVEIS COMUNITARIS TARIFATS

  • Reunió extra fora despatx 95€
  • Reunió extra despatx 150€
  • Legalització llibre d’actes NIF 300€
  • Mecanització de Llibre d’actes 185€
  • Alta Cadastre finca nova 360€
  • Tramitació de l’informe de Protecció de Riscos Laborals 180€
  • Tramitació i inscripció de la Llei de Protecció de Dades Personals 90€
  • Certificat de firma electrònica per la relació amb les administracions 150€ (vigència 2 anys)
  • Redacció Estatuts 300€
  • Redacció de reglament d’ordre interior 150€
  • Certificat corrent de pagament 60€
  • Redacció d’informes varis (no certificats) 40€
  • Estudi, confecció i tramitació d’instància 150€
  • Sol·licitud de subvencions i ajudes 390€
  • Redacció contracte Obra 270€
  • Tramitació Informe Registral 45€
  • Confecció i tramitació burofax reclamació 65€ (preu de Correus a part)
  • Assistència a Jutjats com a testimoni 150€
  • Redacció i tramitació amb hisenda models fiscals;
    • Mod 111 70€
    • Mod 190 100€
    • Mod 184 (més 8€ per propietari declarant) mínim de 80€
    • Mod 347 120€
  • Gestió de nómina i Seguretat Social per al personal contractat 50€
  • Consulta Propietat Horitzontal 75€
  • Custodia i gestió del llibre de l’edifici (inclosa en la tarifa a comunitats)

ALTRES SERVEIS FORA DE TARIFA

  • Selecció, organització i base de dades de tots els proveïdors de serveis necessaris per a la comunitat.
  • Gestió i seguiment d’incidències amb els industrials per al diagnòstic i les reparacions.
  • Gestió de pressupostos i factures per incidències amb despeses no ordinàries.
  • Informació i consell de la millor manera de preveure el manteniment de la finca.
  • Informació i consell de com programar i organitzar les obres amb les màximes garanties.
  • Assessorament i planificació per gestionar la tresoreria necessària per obres.
  • Informació dels ajuts i subvencions que es poden gaudir.
  • Informació per la resolució de conflictes de convivència i les possibles accions a emprendre.
  • Assessorament per la redacció de Reglament d’Ordre Interior.
  • Informació i consell respecte a les pòlisses d’assegurances comunitàries i individuals.
Desplaça cap amunt